1403-01-11 15:03
511
0
89352
به دلیل همزمانی سالروز شهادت امام علی (ع) و روز طبیعت؛

تفرجگاه‌های گرگان در «روز طبیعت» تعطیل است

فرماندار گرگان از تعطیلی تمامی تفرجگاه‌های این شهرستان خبر داد و گفت: به دلیل تطابق سالروز شهادت امام علی «ع» و روز طبیعت تمامی تفرجگاه‌های شهرستان گرگان در روز طبیعت تعطیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، اسماعیل نادری پیش از ظهر امروز در جلسه قرارگاهی امام حسن عسکری «ع» که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل متقارن شدن سالروز شهادت امام علی «ع» و روز طبیعت تمامی تفرجگاه‌های شهرستان گرگان تعطیل می‌شود.  

وی با بیان اینکه گرگان در زمینه عفاف و حجاب در سطح کشور از جایگاه مطلوبی برخوردار است، تصریح کرد: سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، اداره امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر و… به خوبی در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب فعالیت کردند.  

فرماندار گرگان با تاکید بر اینکه هنوز با جایگاه انتظارمان در زمینه عفاف و حجاب فاصله داریم، ابراز کرد: اگر به درستی با مقوله بدحجابی در جامعه برخورد نکنیم بی‌حجابی مانند ویروسی تمامی بدنه جامعه را فرا خواهد گرفت.  

نادری با تاکید بر اینکه امسال شهر گرگان را در زمینه عفاف و حجاب متحول خواهیم کرد، افزود: به طور جدی در زمینه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در شهرستان گرگان پای کار خواهیم بود تا دل خانواده‌های شهدا، علما و از همه مهمتر جلب رضای خداوند متعال ورود خواهیم کرد.  

وی با گلایه از اینکه فرهنگ در جامعه مظلوم مانده است، خاطرنشان کرد: شهرداری باید جلوی دستفروشانی که عامدانه اقدام به روزه‌خواری می‌کنند را بگیرد همچنین خانه‌های فرهنگ و سمن‌ها در زمینه ترویج عفاف و حجاب کار کنند.  

فرماندار گرگان با تاکید بر اینکه نباید به افراد بی‌حجاب در جامعه خدمات ارائه شود، اظهار کرد: هر اداره‌ای که به افراد بدحجاب خدمات ارائه دهد به شدت برخورد خواهیم کرد.  

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.